Mājas lietas 1#

Es kā īsts mājas cilvēks uzskatu, ka vieta, kurā mēs dzīvojam ir kā templis, to ir jāmīl, jākopj un jāsargā. Ne velti saka, ka mājās pat sienas ārstē, mani noteikti 😆. Ļoti mīlu kaut ko pārbīdīt, pārkārtot, un kad vēl, ja ne dekrētā!? Nolēmu, ka ir nepieciešams pirms bērniņa atnākšanas nedaudz labiekārtot iebūvējamo skapi, tas ir – nedaudz izmainīt plauktu novietojumu un uzlīmēt jaunas tapetes uz sienas, kur skapis atrodas, jo tas jau tiešām kādu laiku prasījās. Bez tam, protams, izrevidēt visas drēbes un bez žēlastības izmest, to kas vienkārši aizņem vietu. Tā kā skapis aizņem visu sienu, tad tur varēja atrast ne tikai drebes vien. Kā izrādījās, manu mantu bij krietni mazāk nekā vīram, jo es savas drēbes iztīru regulāri, bet viņam no savām atbrīvoties ir grūtāk nekā man, bet es pa kluso tāpat to mēdzu darīt, jo galīgi neesmu no krājējām, man patīk minimālisms 😆. Likās, kas tad tur ir, divu dienu darbs, taču beigās viss vilkās veselu nedēļu, un to laiku katru rītu bij jālauž galva kur ir kāda zeķe vai bikses, jo visas mantas bija pa maisiem un neko atrast loģiski nevareja.

Tā nu lēnām mana ideja īstenojās, es, protams, piedalījos vairāk kā skatītājs un atbalstītājs. Bija brīži, kad ienīdu sevi par to, ka esmu to izdomājusi, jo viegli negāja, nervi beigti, 😆 bet tagad jau viss aiz muguras un man ir sakārtots skapis!😆

Sataisījām atsevisku plauktu bērnu drēbēm, kuras var pakārt, lidz ar to ātrāk visu var atrast un mazāk gludināšanas darbu. Izmetu 3 lielos maisus ar veco, lai vietā nāk kaut kas jauns,  un arī elpot palika daudz vieglāk!

Komentēt

