Jauns iemītnieks?

Tie trakie hormoni jau tā neļauj dzīvot pilnvērtīgi un te vēl nākas sastapties ar piedzīvojumiem. Stāsts par pieklīdušu kaķi, kuru ienesa mājās pabarot. Izskatās pēc meitenes, jauna, mēneši 3-4, paturēt neļāvu, jo pēc stundas sāka asināt nagus tapetēs, nopsihojos un izlaidu laukā. Pienāca nakts, pamostos no karstuma, vārtos, bet iemigt vairs nevaru, piecelos atraisīt logu, piekļūt pie skābekļa, un ko domājiet!? Dzirdu caur visu vēju un lietu  kā tas kaķis kaut kur pie mājas ņaud. Plkst. 1 naktī, un mana sirds (uz kuru esmu joprojām dusmīga) neļauj man palikt vienaldzīgai un ielaižu viņu iekšā. Visi protams, priecīgi, ka es apžēlojos un mums tagad būs minka, meita sola rūpēties 😆 bet es vēl joprojām iekšēji cīnos ar saviem diviem ES. Nakti viņa klusiņām pārlaida uz grīdas ieklāta spilvena, tā kā jusdama, ka labāk būt klusai un paklausīgai.Edit 

Komentēt

