Grūtnieču ēšanas trakumi

Visas mēs zinām, ka sievietes apetīte reizēm ir nekontrolējama, bet kad tevī mitinās vēl viens, tad tā reizēm kļūst vēl nekontrolējamāka 😆 un tur neko nevar padarīt. Protams, var aizbildināties ar to, ka tas ir laicīgi un tagad var atrauties uz nebēdu ēdot kūkas un bulciņas, ir tomēr jāraugās nedaudz arī uz nākotni. Tā kā nevēlos uzņemt 20 kg un apgrūtināt sev pēc dzemdību periodu, tad izveidoju domās priekš sevis principus, pie kuriem arī cenšos pieturēties, ar pārējo variēju.

  1. Pēc pamošanās dzeru glāzi silta ūdens ar citronu vai medu.
  2. Brokastīs ēdu putru ar žāvētiem augļiem, sēkliņām, cukura vietā medus.
  3. Līdz pusdienlaikam ēdu visu kas kārojas: šokolādi,kūkas gabaliņu, principā jebko, bet normas robežās, kā našķi der arī žāvēti augļi un rieksti.
  4. Dienas laikā dzeru daudz ūdens, kas ir veselīgi ne tikai man, bet arī bērnam.
  5. Ēdu sezonas augļus,ogas un ik pa laikam arī greifrūtu sulas veidā.
  6. Pēc vakariņām ledusskapi vairs nevirinu 😆.
  7. Dzeru 1-2 ēdamkarotes olīveļļas vai linsēklu eļļas dienā.
  8. Vakaru nobeidzu arī ar ūdens glāzi ar citronu labākai vielmaiņai.                                        Tās ir pamatlietas, kuras palīdz man justies labāk un savā ziņā turēt sevi rāmjos, kaut gan esmu jau pieradusi un viss notiek pats par sevi, kā tāds dzīvesveids un sevi nemoku, jo viss kas nenotiek dabiski, tas kaitē, gan ķermenim, gan garastāvoklim, tātad arī mazajam. Tāpēc dzīvojam balansā ☺😉.
Advertisements

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s