Ķermeņa kopšana grūtniecības laikā

Šobrīd atrodos grūtniecības vidū un bez veselības uzurēšanas nedrīkst aizmirst arī par ķermeņa vizuālo izskatu. Ir tā, ka šajā laikā ādas stāvoklis var ļoti manīties un ne uz to labāko pusi, manā gadījumā tas ir nebeidzamais sausums, tādēļ reizi dienā, pārsvarā vakaros dušas laikā es neslinkoju un cenšos tās labā kaut ko darīt. Otra problēma – strijas, te nu kafijas biezumos izzīlēt neizdosies, radīsies tās vai nē, atkarīgs gan no ģenētikas, gan no ādas elastības, gan arī citiem faktoriem, kurus mes pat varam nenojaust. Es kaut kur lasīju, ka senās vēdiskās zināšanas saka, ka, lai āda būtu elastīga un nerastos strijas ir nepieciešams lietot kādu no eļļām iekšķīgi, tā var būt zivju eļļa, vai lineļļa, vai vienkārši regulāra olīveļļas karote salātos. Tā nu es cenšos ievērot arī šo punktu :d, vismaz būšu mierīga, ka darīju ko varēju 😀 !

Ķersimies klāt pie ķermeņa kopšanas produktiem20160714_195547.jpg

Bildē ir viss tas, kas man ir ķermenim. Teikšu atklāti, ka Stenders losjonu un The body shop krēmu pašlaik esmu aizmirsusi, pirmkārt, tādēļ, ka šobrīd esmu jūtīga uz smaržām un nesaprotamu principu dēļ, šobrīd tieši šos lietot negribas 😀 Lai arī Attirance sviestam arī ir diezgan izteikta smarža un kādu laiku to var uz sevis vēl just, manam degunam viņa patīk un reizēm varu ar to iesmēŗēties. Nu un jā, sanāk visslietotākie košanas līdzekļi man paliek atlikušie trīs un tie arī ir vissdabiskākie un man arī tuvākie. Tātad top 3!

  1. Vieta ir Kokosriekstu eļļa! Tas ir līdzeklis, kurš man vienkārši ir visam, ķermenim, matu galiņiem, maskām. Burvīga lieta, bez kā es tiešām savu vannas istabas plauktiņu nevaru iedomāties. Man ir nerafinētā eļļa, kura rokās momentāli kūst un izdala vieglu patīkamu aromātu. To lietoju pēc dušas, nedaudz uzklājot uz mitras ķermeņa ādas un maigi iemasējot, pēc tam nosusinoties ar dvielīti. Āda paliek mīksta un maiga, patīkama vēl nākošajā rītā pēc pamošanās.
  2. Vietu piešķiru Mama care intensīvai eļļai pret strijām, šī domāta speciāli grūtniecēm, tās sastāvā ir dažādu eļļu maisījums. Arī ļoti patīkama, ar vieglu aromātu, kurš uz ādas izgaist. Vienīgais mīnuss ir neērts iepakojums, tam nav dozatora, pārāk liels kakliņš, tāpēc bieži vien snāk plaukstā ieliet vairāk nekā vajag un tad sanāk, ka nav īpaši ekonomiski. Bet tā, arī ļoti labs produkts. Pirku Multiluksā uz lielām atlaidēm.
  3. Bāzes eļļa -Sezama eļļa. Tā būs sevišķi piemērota sausai vai nobriedušai ādai, palīdzot saglabāt ādas tvirtumu, elastību un jaunavīgu svaigumu. Eļļas konsistence ir ļoti piemērota masāžu veikšanai gan sejai, gan ķermenim. Principā te var būt jebkura cita eļļina, kura jums tīk, iepriekš lietoju avokado, tagad mēģinu šo. Sliktu arī neko nevaru pateikt,dabīga, pirku aptiekā.

Nu lūk, māte daba pati izvēlas manā vietā, ko lietot šajā īpašajā un skaistajā gaidīšanas laikā. 🙂

 

 

 

 

2 thoughts on “Ķermeņa kopšana grūtniecības laikā

Komentēt

